אריה קינג: "לא הייתי מופתע בכלל זו משפחה מוכרת"

אייל ראובן 1 Comment on אריה קינג: "לא הייתי מופתע בכלל זו משפחה מוכרת"

אריה קינג, סגן ראש העיר ירושלים ויו"ר סיעת מאוחדים במועצת העיר, על שני הפיגועים השבת בעיר: "ביקשו את עזרתי בעניין המפגע תושב א-טור, אני סומך על משטרת ירושלים שתטפל במשפחת המחבל, משפחת עלקאם, משפחה ידועה ומוכרת מאד לכוחות הביטחון ולעירייה בירושלים. לא הופתעתי כלל שנער בן 13 ביצע את הפיגוע באמצעות נשק חם, כבר שנים שאני מתריע ברבים וזועק שחייבים לצאת למבצע לאיתור ואיסוף נשק חם ואמל"ח בכל שכונות מזרח ירושלים"

אריה קינג צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סגן ראש העיר ירושלים ויו"ר סיעת מאוחדים במועצת העיר, אריה קינג, בתגובה לשני הפיגועים השבת בירושלים: ראשית אבקש לשלוח את תנחומינו למשפחות ההרוגים וההרוגות בשכונת נווה יעקב, לבנו עמם ואנו לרשותם ולצידם בשעה קשה זו. אנו מבקשים לאחל רפואה שלמה והחלמה מהירה לכלל הפצועים והפצועות בנווה יעקב ובעיר דוד.

הלילה, ב02:30 העירו אותי מלשכת השר לביטחון הפנים וביקשו את עזרתי בעניין המפגע תושב א-טור, אני סומך על משטרת ירושלים שתטפל במשפחת המחבל, משפחת עלקאם, משפחה ידועה ומוכרת מאד לכוחות הביטחון ולעירייה בירושלים.

הפיגוע בעיר דוד, תפס אותי בשעה שצעדתי עם בני, תושב עיר דוד, לביתו שבסמוך למקום הפיגוע. לא הופתעתי כלל שנער בן 13 ביצע את הפיגוע באמצעות נשק חם, כבר שנים שאני מתריע ברבים וזועק שחייבים לצאת למבצע לאיתור ואיסוף נשק חם ואמל"ח בכל שכונות מזרח ירושלים. אנו בטוחים שהשר איתמר בן גביר ישלב ידיים עם ראש העיר משה ליאון ויפתחו שניהם במבצע להגברת האכיפה וההרתעה בפני תושבי מזרח ירושלים.

אני מזועזע מתושבי בית חנינא שיצאו לרחובות, בעוד דם שכניהם על המדרכה, ויצאו לחגוג ולצהול לנוכח הטבח בשכניהם היהודים. ראוי שנלמד כולנו מי הם אותם הערבים ונדאג לנדותם, לפטרם ולהגביר את האכיפה במיוחד נגד אותם ערבים, תושבי העיר שמעודדים וצוהלים בשעות קשות שכאלה.

סיעת מאוחדים בראשותי, פנתה לראש העיר בדרישה, להגביר את הליכי האכיפה בשכונותיהם של המחבלים וככל שישנה עבירת בניה שבוצעה על ידי מישהו מהמעגל בקרוב של המחבלים, יש להרוס את הבית בהקדם האפשרי!



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אהבתי את הרעיון איך לנקום בבני המשפחה על ידי הריסת בתים אם חריגות בנייה
    זה נקרא להרתיע במסגרת החוק ללא אפשרות תגובה של בגץ